noerrebro

fra alle hjørner

Tandoori Masala

I anledning af min fødselsdag i går spiste min far og jeg på den indiske/pakistanske restaurant Tandoori Masala, som ligger på Nørrebrogade. Jeg har været der 1 gang før, hvor jeg fik en lækker frokostmenu, som var virkelig stærk. Deres søde chai, jeg fik serveret, var virkelig god, omend den ikke smagte helt så godt, som dem, jeg fik købte i togene og på gaden under min rejse i Indien sidste år.

Denne gang bestilte vi den stærke chicken kashimiri og den cremede lamb korma, samt chapati, naan og Cobra øl, og vi gik mætte og tilfredse derfra! Kashmirisaucen består af ananas i en stærk sovs, mens den cremede kormasauce er lavet af fløde, kokos og nødder – en lækker, men fed blanding. Betjeningen var venlig, og selv om restauranten var fyldt op med mennesker, var serveringen hurtig. Eneste minus var at de hverken havde den gode King Fisher øl eller min yndlingsret Navratan Korma på menukortet. Her er link til deres hjemmeside: http://www.tandoori-masala.dk/forside_noerrobro.html

Skriv et svar

