noerrebro

fra alle hjørner

wie liebe ich mein fahrrad, wir fliegen wie auf Wolken

Okay, så fandt jeg ud af det; jeg ligner en kegle, når jeg danser latinmix! Jeg har absolut ingen bevægefrihed, og min motorik er helt gak. Hvorfor er der ingen, der har fortalt mig det? Men det var godt nok sjovt at ligne en idiot (prøv det!), og dansen kurerede sørme mine tømmermænd, som ellers prøvede at overtale mig til at blive hjemme under dynen med alt mit klippeklisterrod… Heldigvis lignede min søster også en kegle (don’t tell her)

En del piger fra mit studie og jeg hyggede i går aftes hos en veninde i Nordvest, hvor vi spillede “Ego,” hvilket ledte til gode diskussioner om, hvorvidt vi fx ville være villige til at få hugget lilletåen af, hvis vi til gengæld kunne modtage 3 mio. kr!? Stor uenighed!!! Efter at have været igennem adskillige mærkelige spørgsmål, drog vi ud i nattelivet og endte på propfyldte Drone, hvor Trentemøller spillede, og hvor min søster stod klar til dans. Da Drone lukkede smuttede vi mod Sankt Hans Torv, fordi vi ville på Funke eller Understellet, men hvorfor er det egentlig lige, at de lukker kl. 5? Jeg, som troede, at de var lidt som Seven Eleven!? Og så lukkede kebabmanden sørme også! Men okay, de har jo også et liv, de skal passe på, og egentlig hjælper de blot os festhungrende natteravne til også at passe på vores liv. TAK Funke. Tak Understellet… Nanna smuttede så på Louises på Nørrebrogade med en gut og fik stjålet sin jakke. Super!

Nå, der er ikke sket det store ellers… Jeg har hentet min cykel (den giver stød, hvis nogen prøver at stjæle den), og L-E flytter ud i morgen, så en fantastisk, sød pige – kommende blomsterdekoratør – kan flytte ind tirsdag… Derfor holder jeg rotationsfest i morgen hos mig på Sankt Hans Gade… Så kom blot forbi!

P.S. Der er lidt sne igen!

Skriv et svar

