noerrebro

fra alle hjørner

Nørrebros vand + soyamælk = den ideelle kombi

Der er noget specielt ved vandet på Nørrebro. Har I lagt mærke til det? Måske lægger man kun mærke til det, hvis man, som jeg, drikker soyamælk. Der er nemlig det specielle ved soyamælk, at det skiller, hvis man hælder det sammen med kaffe! MEN, dette sker ikke på Nørrebro! Det sker på Frederiksberg, det sker i Odense, og det sker alle mulige andre steder. Men hvorfor? Er det fordi, jeg bor på 3. sal? Er det fordi, jeg er god til at varme mælken (hver gang), eller er det fordi, jeg bor på Nørrebro?

Nogen mener, at man skal varme soyamælken først, så vil den ikke skille, men det sker altså alligevel. Et trick – hvis man bor i et “dårligt” vandområde – er både at varme soyamælken, hælde en anelse koldt vand i kaffen, inden det blandes, samt røre rundt, mens man blander kaffen og soyamælken sammen. Et bedre alternativ er selvfølgelig at flytte til Nørrebro.

Jeg er stadig syg. Gik tidligt i seng i går aftes, rystende og med en hed radiator, som jeg dog skruede ned for. I morges vågnede jeg så i en svedpøl efter 10 timer…

Den bedste kur mod influenza?

One response to “Nørrebros vand + soyamælk = den ideelle kombi

  1. Pingback: Fejring af 4-årsdag med Nørrebro | noerrebro

Skriv et svar

