noerrebro

fra alle hjørner

Lykken er…

Lykken er at ha' ferie

Og nu er min ferie slut… Hvad så? Ja, så føler man sig lidt tom og lidt “hva så nu?”-agtig, for hvad indebærer næste semester, hvor meget tid har jeg, hvor god er jeg til at læse, forstår jeg overhovedet noget af det, og hvordan skal jeg få råd til alle bøgerne og selve studielivet, når jeg intet job har? Jeg er kun sikker på to ting: 1. det bliver dejligt at hygge med de andre igen og 2. det bliver dejligt at feste i Kommunen igen… Nu må den underlige følelse godt gå væk…

I stedet for at læse i morges, dyrkede jeg lidt yoga og tog så på Sebastopol på Sankt Hans Torv med to fra studiet. De sad og fik løgsuppe (88 kr) og brunch (118 kr) samt café latte (32 kr) og cappuccino (28 kr) udendørs med varme tæpper om kroppen… Jeg nøjedes med at nasse på caféens tæppe og bestilte intet, men jeg fik lov til at smage det lækre rugbrød, frugter og den lækre, cremede yoghurt med musli crunch og tranebær (tror vi!). Det var en stor tallerken (plat ordinaire), og Karen blev mæt 🙂 løgsuppen så… mystisk ud! Hvordan skal en løgsuppe overhovedet se ud? Den var brun med en ostebrødsklump svømmende ovenpå. Jeg troede faktisk, at det var øllebrød! Men de nød vist deres retter, så det kan anbefales. Dog en lidt dyr brunch, hvis I spørger mig. De giver desuden studierabat: 20 % på drikkevarer + 10 % på mad torsdag, fredag og lørdag!

Link til deres café

Jeg hører rygter om, at der sker underlige ting på denne café… Kan det bekræftes?

Og lige en lille opmuntring til sidst:

Lykken er en lang ferie forude

Skriv et svar

