noerrebro

fra alle hjørner

Politisnavs

På Ravnsborggade ligger der hestepærer midt på vejen… Lige under mine cykeldæk

Hvor tit går der lige heste rundt på Nørrebros gader? IKKE så tit… Men somme tider hører jeg hesteskridt på vejen, når jeg sidder oppe i lejligheden, og så kan jeg titte ud på to politimænd på kæmpedyr.
Derfor konkluderer jeg hermed, at hestepærerne tilhøre politimændendes heste!

Og så kom jeg til at tænke på, hvem det egentlig er, der skal fjerne hestepærerne?

Når en hund efterlader sig brune tingester på gaden, samler ejeren dem op. Eller det er i hvert fald dennes ansvar som borger at rydde op efter hunden, for hvem gider vade i gamle madrester?

Måske burde politiet samle lort op fra gaden… Så ville det da også være lidt sjovere at se på dem!

2 responses to “Politisnavs

  1. Freja februar 24, 2011 kl. 10:08 pm

    he, ja, et sjovt billede, jeg fik inde i hovedet dér – to politimænd, der bakser med en kæmpe ‘heste-pose’ og forsøger at samle lorten op! men det er nu hyggeligt på den gammeldags måde med loven på hest på nørrebros små veje 🙂

Skriv et svar

