noerrebro

fra alle hjørner

Sankt Hans Torv

Hvis I lige har set en tomat cykle i sneglefart ned ad Nørrebrogade væk fra Nørrebro St, så var det skam bare mig!
Jeg syntes, at det var en super god idé at prøve kræfter med BikeFitIntro OG BikeFitEnergy i fitnessworld på Lygten med nogle piger fra læsegruppen, og det var da også fantastisk fedt – bagefter! Undervejs var det en kombi af sved, tomatfjæs og “til-helvede-med-idioten-som-herser-sådan-med-os”-tanker, som dominerede min hjerne. Men det skal helt klart prøves igen! Bare ikke på Lygten… :-/

Jeg satte mig for resten ned på Sankt Hans Torv i weekenden for at læse, men der var fyldt med flotte mennesker, så det var umuligt at koncentrere sig om Medical Statistics. Folk ser jo mega godt ud på Nørrebro…! Især med en øl eller is i hånden. Kan næsten ikke vente til sommer, hvor Sankt Hans Torv vil være fyldt med mennesker 24/7! Først til brunch om formiddagen på Pussy Galores eller Sebastopol eller togokaffe fra en af de omkringliggende caféer. Så sharwarma fra Torvets Kebab eller en salatboks fra Picnic. Derefter is fra Paradis eller den der isbutik ved siden af Plenum, som muligvis er i gang med at lukke ned? OG så selvfølgelig en masse øl, vin og fest fra eftermiddag til aften over natten og til morgenen, hvor folk så zigzagger hjem og napper en lur, inden de går i gang igen med brunch næste morgen 😉 I love it!

Nå, men i morgen er jeg på benene igen og uden tomatfjæs – og så ses vi vel derude…

Skriv et svar

