noerrebro

fra alle hjørner

For nysgerrig – hvad skete der?

Jeg ved godt, at man ikke skal snage i andres sager, og egentlig bryder jeg mig heller ikke om at være så nysgerrig.

MEN, hvad skete der for 1 time siden på Nørrebrogade tæt ved Runddelen, hvor 5 politibiler og en hær (sådan ca!) af politimænd fyldte fortovet på begge sider af gaden? Og hvad lavede den unge fyr siddende på fortovet og den væltede motorcykel på cykelstien?

Egentlig var det ret ubehageligt, men der så ikke ud til at være sket noget slemt, for der kom ingen ambulancer, og der var ingen brosten 🙂 Jeg var på gåben og gik selvfølgelig bare videre uden at standse op for at glo, men jeg kunne stadig se de blå blink, da jeg var kommet laaangt ned ad Nørrebrogade…

Hvad skete der? Tell me tell me…

2 responses to “For nysgerrig – hvad skete der?

  1. jensdrejer april 15, 2011 kl. 12:59 pm

    Jeg kan desværre ikke tilfredsstille din nysgerrighed… men forstår den godt. Jeg synes egentlig det ville være underligt, hvis man ikke blev en smule nysgerrig når man ser sådan noget! 😀

    • noerrebro april 15, 2011 kl. 1:20 pm

      Ja, det har du ret i… Trøster også mig selv med, at jeg jo syntes, at det var ubehageligt. Ikke at det er godt, at det var ubehageligt, men at jeg reagerede med hjertebanken og empatiske tanker og ikke uh-hvor-er-det-spændende-og-endelig-sker-der-noget-attitude!

      Er dog stadig nysgerrig 😉

Skriv et svar

