noerrebro

fra alle hjørner

man tror, det er sommer…

Når solen skinner, kan man umuligt holde sig inde. Så tror man, at aftenerne er varme, og derfor ender man med at sidde udendørs med bare tæer i et par sandaler, intet halstørklæde og kun en uldtrøje, som for flere timer siden var overflødig – i april måned! Jeg har nu gjort det fire gange denne uge, og min hals brokker sig. + min lever, men det er jo en anden sag.

Er lige kommet hjem fra holdgrillhygge i Fælledparken – ingen øl til mig. I morgen skal jeg nemlig arbejde i Parken for første gang, og så må man jo være frisk. Desuden har jeg glemt alt om eksamenslæsning den sidste uge og været lidt for festlig, så jeg mangler god søvn og en klar hjerne! Dog har jeg også udrettet noget fornuftigt: Drukket en masse kaffe med min bror foran Sankt Johannes Kirken ved Sankt Hans Torv (som i øvrigt er en meget smuk kirke om aftenen, når det kobberdækkede spir lyser op!) + tullet rundt på Jægersborggades hyggelige loppemarked, som var helt fyldt op med smukke mennesker. Fik fat i en af mine yndlingsfilm “Le Grand Bleu” og kogebogen “Smag på Indien!” 40,- i alt. Super duper!

Skriv et svar

