noerrebro

fra alle hjørner

av

Jeg har kun set det på film og altid tænkt, at det da så let og smertefrit ud – sådan lige med et æble og en isterning, en nål gennem øret, og vupti: en selv-lavet piercing. Det var ikke ligefrem en ting, der stod på min to-do-liste, og AV, det gjorde nas!

Følgende pinefulde og traumatiserende hændelse fandt sted i morges kl. 10.20 i en lejlighed på Nørrebro:

Baggrund: Eftersom min nye piercing blev ved med at gøre ondt pga. betændelse, besluttede jeg mig for at tage øreringen ud bare for en nat. Da jeg så skulle have den i igen i morges (efter to nætter), virkede det ikke. Hullet var der, for jeg kunne få øreringen ind fra bagsiden af øret, men forfra gik det ikke, og efter at have kæmpet, presset, grædt og kampsvedt med opkastfornemmelser i ½ time, fik jeg øreringen ind gennem øret – dog ikke det oprindelige hul. AV? Så nu er der to huller, og det gør naller! Hvor selvdestruktiv kan man være?

Anyways, I’m back, for en stund – én eksamen overstået, én tilbage, og derefter: udsigt til 3 måneders sommerferie med Distortion, Berlin, Roskilde, USA, Stella Polaris, loppemarkeder, gadefester, psykpigehygge, C-hygge, familiehygge, fest på Sankt Hans Torv hver nat, etc! På trods af eksamener har jeg dog stadig været lidt aktiv på Nørrebro. PV og jeg kom i går i tanke om, at det var Hej-dag, så vi gik i gang med at sige hej til så mange som muligt på vej ned ad Ravnsborggade!

Lige et event, inden jeg smutser:

LOPPEMARKED på Blågårds Plads d. 5. juni, 19. juni og 3. juli. DC og jeg sælger tøj, ting, smykker, sko, dimsedutter og måske et par kager d. 19. juni, så kom endelig forbi! Eller kom selv og sæt en bod op? Det kan kun blive hyggeligt 🙂 http://blågårdsgade.dk/2011/05/loppemarked-den-5-19-juni-3-juli/

3 responses to “av

  1. jensdrejer juni 12, 2011 kl. 2:55 pm

    Nej, nej, nej…… avvvvvvvvvvvvvvv! Hvordan i alverden kan du finde på sådan noget? Du må jo være bindegal. Jeg synes det er slemt nok at du piercer dig selv i øret én gang! Men to gange? Nej, nej, nej……

    Jeg håber at øret har det godt! 😉

    • noerrebro juni 12, 2011 kl. 4:16 pm

      Jeg er stadig øm – tak for omsorgen og de søde ord 😉 Jeg følte mig skam også bindegal, og jeg gør det aldrig igen! Nu sidder den omvendt i, og jeg kan intet gøre…
      Dog formåede jeg at inspirere min veninde, som nu har lavet sit eget hul i øret – vupti dupti! Det er da mere bindegalt! (Sig ja!)

  2. jensdrejer juni 14, 2011 kl. 2:29 pm

    JA!!!!

    Kors da osse…. I er åbenbart bindegale begge to! 😉

Skriv et svar

