noerrebro

fra alle hjørner

Dias dreng

Arhgr… der kravler en lille dreng ud ad vinduet på 2. etage over for mit vindue (og jeg bor altså på 3.!), ud og ind, rundt om vinduesmidterstykket. Hvad gør man så? Råber til ham og får ham til at kravle ind? Dårlig idé – min stemme vil nå til midten af gaden, og drengen vil vinke til mig, miste grebet og falde ned.

Google – DIA privatskole – telefonnummer! “Hej, bla bla bla dreng bla bla falde ned bla bla ingen skideballe bla bla bla men farligt bla bla bla.” Mig i panik!

Altså, jeg har engang tabt en træfigur fra Cuba ud ad mit vindue en dag, jeg troede, nogen var i gang med at stjæle min cykel, og næste dag lå hoved, bryst og krop langt fra hinanden, så ingen hængen-ud-ad-vinduet til mig mere – og det gælder også andre!

Måske skulle jeg få et par gardiner

Skriv et svar

