noerrebro

fra alle hjørner

Jeg er her ikke

HEJ

Ja, jeg undskylder for mit fravær i 2 uger ca, hvilket skyldes Roskilde Festival og en vandskade, jeg troede, jeg kunne bekæmpe. Bliver desværre samtidigt nødt til at sige, at jeg de næste par heller ikke kommer til at skrive om elskede Nørrebro. Jeg drager nemlig mod Ikkenørrebro i morgen tidlig og kommer først hjem i starten af august.

Jeg regner med, at I holder Nørrebro i gang, smiler, går på opdagelse, spreder glæde i gaderne (kan pt høre live musik fra Sankt Hans Torv) og passer på hinanden.

Mere når jeg ikke at skrive, selv om jeg har MASSER af Nørrebronyt!

Skriv et svar

