noerrebro

fra alle hjørner

Jamal på Mellemrummet

Jeg er ikke kommet hjem fra Ikkenørrebro endnu, men der er blevet hvisket ting og sager i mit lille øre, som jeg bliver nødt til at fortælle videre:

Fredag morgen kommer jeg hjem, og hvis jeg ikke er ved at dø af  jetlag (kl er 22.35 d. 4. august i mit hoved, når jeg kommer hjem d. 5. august kl. 7.35 – that’s weird!), vil jeg sidde på en farverig stol på Mellemrummet og nyde en Thy øl, mens jeg lytter til Jamal Wasswas lækre, lige-i-hjertet-musik. Han er fra Uganda og spiller musik med inspiration fra ska, reggae og dancehall. Man kan læne sig godt tilbage i stolen eller stå og rokke lidt med hofterne, når Jamal synger…!
Et par danske musikere spiller med – deriblandt min søde kæreste – så jeg håber, at et de lækre mennesker og en lækker lyd kan holde mig oppe, inden jeg falder om af træthed! 🙂

Musikken starter omkring kl 22 på Ravnsborggade 11..

Læs mere her: http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=235192716521576

Og lyt her:

Skriv et svar

