noerrebro

fra alle hjørner

Folkets Park

Der er Strøm i byen!

I går mødtes jeg med min veninde, som jeg for 1½ år siden rejste med i Indien i tre månder, og som jeg desværre ikke har set i alt for lang tid. Gensynsglæde! Vi ville have været til et chillerarrangement i Brorsons Kirke på Rantzausgade, som efter sigende skulle være gratis. Der var godt fyldt op og åbenbart ikke så gratis alligevel, så vi smuttede tilbage mod Folkets Park, hvor Strøm og Rewind serverede lækkerhedsmusik. Er helt vild med dupstep, og sådanne arrangementer er skønne! En anden ting er, at jeg aldrig før har siddet i Folkets Park, fordi den altid ser så forladt ud, så det var en god lille oplevelse 🙂

På vej derhen faldt min veninde over et eventyrligt skilt, hun bare måtte have med hjem til Ikkenørrebro! Det så vildt ud med det på styret forbi politibiler og andre cyklister, men hun klarede den!

To lokale beboere og studerende, Emilie Hvidtfeldt og Gustav Brade, arrangerer desuden parkmarked på lørdag d. 20. august i Folkets Park. Der vil være loppemarkedsboder, flødebollemaskiner, kreative aktiviteter, spil, hygge og musik leveret af Jonas Bruun og Direktoratet. Og Folkets Hus holder samme dag kulturfestival, hvor kunstere fra DK og Mellemamerika udsmykker husets gavl ud mod parken, og man kan nyde en chill-out lounge under birketræet.

Læs mere her: http://www.facebook.com/home.php#!/event.php?eid=265396370141084

På søndag d. 21. arrangerer Bazar Øst endnu engang loppemarked på Blågårds Plads, så jeg tager igen alle mine kasser med sko, tøj, spil, bøger, smykker, legetøj og nips med og prøver at sælge ud. Det var utroligt hyggeligt, sidst jeg var med, så jeg glæder mig til masser af smilende mennesker og godt vejr. Pleaaaase!
Kom kl. 10 – så er du sikker på at være med fra start 🙂

Skriv et svar

