noerrebro

fra alle hjørner

Loppemarked på Blågårds Plads

I søndags holdt min veninde og jeg igen loppemarked på Blågårds Plads. Min søde kæreste kom med lækker wok til os og hjalp med at holde humøret oppe – salget gik ikke så godt som sidste gang! Til gengæld var vejret fantastisk, og der var flere boder denne gang, så vi regner med at komme igen en søndag i september, hvor der fortsat arrangeres loppemarked hver søndag af Bazar Øst.

Udover loppemarkedsting blev der solgt veganske økosæber samt lækre kager fra Lagkagehuset.

TAK til min ven Toke, som hjalp med at pakke sammen. Jeg anede ikke, at man kunne læsse så meget bras på en cykel (hvilket man så heller ikke kunne, viste det sig senere!)

P.S. Nogen der vil købe en fin kurvestol til en 50’er? 🙂

4 responses to “Loppemarked på Blågårds Plads

  1. jensdrejer august 23, 2011 kl. 5:48 pm

    Godt det ikke er mig!!!!! Da jeg er veganer tror jeg – helt seriøst – at det ville være tortur at skulle stå ved siden af kagerne fra Lagkagehuset en hel dag!
    Havde jeg ikke været veganer, så havde jeg med garanti brugt alle de tjente penge samme sted! 😉

  2. jensdrejer august 25, 2011 kl. 11:26 am

    Hallo…. det er jo lige som ikke det samme!

    “Nej, du må ikke få de store lækre kager. Du kan få et stykke sæbe i stedet for…..!”

    Hvordan synes du lige at det lyder?????? 😦

    😆 😆 😆

Skriv et svar

