noerrebro

fra alle hjørner

På jagt efter cocktails

Undskylder på forhånd dette blogindlæg. Min kæreste sidder og hopper op og ned i sofaen ved siden af mig og har vist fået lidt for meget kaffe..

MEN jeg prøver!

Vandforureningen er ovre, men den har godt nok været lidt besværlig. Den var ret upraktisk i forbindelse med normale dagligdagsgøremål, men satte også en stopper for mange sjove ting, så som at gå ud med sin kusine og få en lille cocktail… Mandag var vandet stadig fyldt med e.colibakterier, og cocktails kan åbenbart ikke laves uden isterninger, så hverken Bodega på Kapelvej eller Soupanatural på Guldbergsgade ville mixe drinks til os. Vi endte derfor på trofaste Mexibar på Elmegade, som jo selvfølgelig også er det bedste sted! De reklamerede friskt med e.colibakteriefri drinks, og det var jo lige, hvad vi manglede…

Har været der et par gange med min sædvanlige Mexibarveninde, og vi har en aftale om at prøve en ny drink hver gang. Hun er helt vild med deres mojito og white russian, mens jeg altid lige må have en passionfruit daquiry, som serveres i et kæmpe smukt glas, iskold, slush-ice-agtig med den lækreste passionsfrugtsmag. Til sølle 44 kr. Ekstra bonus: før kl. 22 får man dobbelt-up på sprutten 🙂

Så den endte jeg med igen, mens min kusine hapsede en strawberry daquiry til samme pris og ligeså smuk.

Og så sad vi der blandt de andre e.colibakteriefricocktaildrikkende mandagsgæster, hvoraf størstedelen var mænd. Rigtige mænd drikker cocktails. På Mexibar. Det er ikke kun for tøser! De har et hav af frozen drinks, long drinks, cocktails, shots osv, så… jeg er snart klar igen 🙂

Og så skal det lige siges, at jeg for første gang har trimmet en anden end mig selv – min kusine blev glad, og jeg kunne lettet tørre sveden af panden. Hår vokser jo ud igen, men pyha…

5 responses to “På jagt efter cocktails

  1. tantralicious august 26, 2011 kl. 11:06 am

    For POKKER, hvor fik jeg lyst til at drikke cocktails og danse og fjolle af det indlæg!!!
    Kommer du i øvrigt til tantrafestival? Kig lige http://www.tantrafestival.dk

    og tak for et maxappetizing indlæg… slurp!
    🙂

    • noerrebro august 26, 2011 kl. 11:17 am

      Uha, tantrafestival, det lyder interessant! Vil kigge på det… 🙂

      Og ja – det er de lækreste drinks! Så smukke og slurp-agtige 😉 Kan kun anbefale Mexibar 🙂

  2. Pingback: 2200:DOX « noerrebro

  3. Pingback: Barbattle | noerrebro

  4. Pingback: Fejring af 4-årsdag med Nørrebro | noerrebro

Skriv et svar

