noerrebro

fra alle hjørner

Farver i gaderne

Forleden gik jeg en tur på Nørrebro ned ad Guldbergsgade, Møllegade, Nørrebrogade, Peter Fabers Gade, Guldbergsgade igen ned til legepladsen, og så ad Jagtvej og hjem ad Nørrebrogade og Fælledvej. Der er tags, vægmalerier, finurlige sætninger og sjove ord på murer og stolper overalt, så det er umuligt at nå at lægge mærke til det hele. Derfor havde jeg taget min kæreste med, så vi havde fire øjne + så han kunne holde mig i hånden, så jeg ikke faldt over en pludselig brosten.

C forelskede sig vist lidt i denne farverige bil, som holdt på Møllegade, men som oprindeligt hører til på Nørrebrogade 55 hos Ullas Blomster

Nuttet, skæv Wall-E-type…

2 responses to “Farver i gaderne

  1. DC ;) september 7, 2011 kl. 4:55 pm

    Har en gang købt en påskekylling hos Ullas blomster, har hørt rygter om at ejeren hedder Abdulla, meget sjovt at putte et mere feminint navn på, passer godt til en blomster handler.

Skriv et svar

