noerrebro

fra alle hjørner

Magiske briller

Har fået et par magiske briller. Fra min kæreste. Der er 25 % ekstra styrke i, ift hvad jeg behøver. Ligesom frostposer med 25 % ekstra wokgrøntsager i. Sådan noget ekstra man bliver glad af.
Så nu kan jeg se, hvilke billeder der hænger i klasseværelserne på DIA skolen over for. Og jeg kan se, når børnene vrænger ansigt af deres lærere.
Og så kan jeg se, at de faktisk kan se mig.

Det minder mig om, at Sven Mørch i dag sagde, at dem med briller er de kvikke…
Der er dem, der læser meget engageret, alle tekster, hele pensum, alt! Meget nøjagtigt.
Og så er der dem, som hygger og er sociale, drikker en masse kaffe og café latte, følger lidt med, har det rart.
Og til sidst er der dem, som går på studiet for at undgå noget, der er værre 🙂

Jeg føler mig virkelig kvik

Med mine nye briller

Måske bliver jeg så en af de engagerede, som får læst hele pensum dette semester?
Nu kan jeg i hvert fald se 25 % ekstra

Med magiske briller

4 responses to “Magiske briller

  1. E september 8, 2011 kl. 2:42 pm

    sejt!!!

    magiske briller

  2. Mette september 10, 2011 kl. 10:15 am

    men nu når du er så kvik, så behøver du jo ikke læse HELE pensum, vel? 😀

Skriv et svar

