noerrebro

fra alle hjørner

Kvarterfest

I dag modtog jeg en invitation på en lidt ukonventionel måde: da jeg kom hjem fra CSS, fandt jeg sådan en invitation hængende på min hoveddør.

Okay, måske var den ikke kun til mig, men jeg blev alligevel virkelig Nørrebroglad og -beæret, for det fik mig sådan til at føle mig som en del af mit kvarter. Og nu, når jeg sidder her på Ikkenørrebro, fortryder jeg så, at jeg ikke har taget et billede af min invitation, men så er det jo godt, at den kan findes på nettet – dog uden overskriften: “Kære Nana… vil du komme til kvarterfest…” som der selvfølgelig står på den rigtige invitation.

Festen foregår i morgen d. 10. september kl. 10-23 på Guldbergsgade. Ved Møllegade vil der være loppemarked, og ved den nye plads foran Guldberg Skole arrangeres der grill, bar, kaffe, kage, musik og senere asfaltbal med Lady Luck. På Guldbergs Plads vil der også være musik og loppemarked, og sørme om der ikke kommer hoppeborg og ponyer til Nørrebro. Er bange for heste, men iih… en hoppeborg!

Som om det ikke er nok, er der også inviteret æsler og “klappekøer” til ByOasen, der ligger i Den Gamle By. Og så er der skattejagt og pandekager 🙂

Faktisk kan jeg slet ikke komme. Havde ellers glædet mig til at møde mine naboer i mit kvarter. Men jeg fik invitationen lidt for sent, desværre. Derfor opfordrer jeg alle andre til at møde op, skabe god Nørrebrostemning og hoppe højt i hoppeborgen, weee…

Skriv et svar

