noerrebro

fra alle hjørner

Dyremotiver

Har I set dem, alle dyremotiverne, som hænger rundt omkring på Nørrebro?

Ravnsborggade:

Guldbergsgade:

Nørrebrogade:

9 responses to “Dyremotiver

  1. Trine Grue Svendsen (@trinegrue) september 25, 2011 kl. 6:47 am

    Jeg har ikke selv set dem, men jeg ved at det er ham her som laver dem http://215.dk/ 🙂 Og at man har kunne købe dem i Mesteren&Lærlingen i Kødbyen. De er supercool!

  2. jensdrejer september 25, 2011 kl. 11:48 am

    De er supersjove…. og enormt kreative. Når jeg ser sådan noget, så undrer jeg mig altid over, hvem i alverden der laver sådan noget. Og hvorfor. Så er det lidt morsomt, at der er en anden af dine læsere som har lagt et link til kunstnerens hjemmeside, men det er ærgerligt at han er så anonym og ikke fortæller noget om sig selv eller sin kunst. Ja, jeg er i hvert fald lidt nysgerrig……. Og det er måske også meningen. Selv om jeg formoder, at hans anonymitet er en del af konceptet.

  3. Pingback: Min nye giraf « noerrebro

  4. Pingback: Har I set… « noerrebro

Skriv et svar

