noerrebro

fra alle hjørner

International Vegetardag

Lørdag d. 1. oktober fejres International Vegetardag verden over og i denne anledning vil der på Blågårdsgade være fest og hygge. Bag festlighederne står en række organisationer – bl.a. Dansk Vegetarforening, Naturli’, Anima, døp (de økologiske pølsevogne!) og Aarstiderne samt frivillige, som ønsker at dele det grønne budskab med andre. Derudover deltager både Café N, Ambrosias Have og Simple Raw, som alle ligger på Nørrebro.

International Vegetardag handler ikke kun om mad uden kød, men også om næringsrig mad der skåner miljøet. Der vil derfor både være gratis smagsprøver på lækker veggemad samt mulighed for at lære mere om miljø og ernæring.

Så kom ned på Blågårdsgade og bliv grøn mellem 11 og 16 på lørdag (selvfølgelig må man gerne fortsætte med at være grøn efter kl. 16 og resten af livet!)

4 responses to “International Vegetardag

  1. jensdrejer september 29, 2011 kl. 12:39 pm

    Altså…. de der smagsprøver….. jamen, jeg har ikke engang besluttet hvad jeg skal lave endnu! Jeg begynder snart at blive stresset……

    Ses….. 😀

  2. jensdrejer oktober 2, 2011 kl. 1:47 pm

    Veggedunser? Jeg har da ikke talt om veggedunser! Næh, jeg lavede pandekager!!! 😀

    Ærgerligt at jeg ikke fik hilst på dig, men jeg kom lidt sent og da var du måske allerede gået igen…..

    • noerrebro oktober 2, 2011 kl. 3:47 pm

      Nej, du talte ikke om dem, men du var i tvivl om, hvad du ville lave 😉 så… veggedunser!
      Æv ja… jeg var et hurtigt smut forbi og kiggede efter dig, men kunne ikke finde dig… 😦 MEN! Der kommer en anden gang 🙂
      Var det et hyggeligt arrangement? Jeg fik kun smagt Hare Krishnas mad – super lækker og stærk grøntsagsblanding!

Skriv et svar

