noerrebro

fra alle hjørner

Nørrebro Bryghus

Et par venner fra studiet har det sidste års tid været medlem af Nørrebro Bryghus’ ølklub og har derfor hver mandag hængt ud der med de andre ølentusiaster. Et års medlemskab koster 250 kr. og byder på ret mange fordele. Og jeg som troede, at det bare var øl til halv pris hver mandag, men næh nej: (og nu kommer jeg virkelig til at lyde som om, jeg er blevet ansat til at reklamere… Det er nu ikke tilfældet – jeg blev bare så overrasket over alt det, der følger med et medlemskort!)

Hver mandag kan man mellem kl. 17 og 19 nyde den første øl gratis. De efterfølgende øl betaler man selv for, men man får altid 10 % på deres egne fadøl samt alle typer af deres egne flaskeøl

Hver mandag er det også muligt at spise en 3 retters menu medfulgt af en ølmenu til medlemsprisen 350 kr i stedet for de 435 kr, som alle andre dødelige skal betale.

Ølsmagning hver 3. tirsdag i måneden er gratis at deltage i, og ca. hver 3. måned er der arrangementer som fx bryggeworkshops, hvor man som medlem får 20 % rabat. Den årlige ølforumfest kommer man desuden gratis med til

Og hvis nu man er så vild at spise fem middage (mindst to personer) og/eller fem frokoster (mindst fire personer), modtager man en kasse med ni flaskeøl i, som man selv får lov til at vælge 🙂

Og og og… I den måned man har fødselsdag, kan man spise 5 retters menu med stor ølmenu til halv pris for to personer. En 5 retters koster 398 kr. Hvad der er sparet, er tjent 🙂

Lige for tiden serverer de bøf, bryst af ungdyr, brosmefilet OG en vegetarret, som der dog ikke står noget om. Lidt ærgerligt. Men glæder mig til at smage deres Globe Ale, som angiveligt skulle være Danmarks første CO-neutrale øl! Uh, og som dessert har de noget citroncremesjov med ”ingefærsnuller.”
Hvad er det?

Og en til lille bonus: der er gratis koncerter en del gange hver måned. Nikolaj Nørlund har lige spillet der, og snart kommer SAFIR, Dangers Of the Sea, Let Me Play Your Guitar, CALLmeCAT, Elina Ryd band og et par andre…

Hvorfor har jeg ikke været der før? Jeg bor jo lige om hjørnet!

Medlemskort, here I come…

Nørrebro Bryghus ligger på Rysgade 3, og man kan læse mere om bryghuset her: http://www.noerrebrobryghus.dk/

6 responses to “Nørrebro Bryghus

  1. jensdrejer oktober 18, 2011 kl. 11:09 am

    Genialt! Nej, det er ikke noget for mig. Men jeg tror mange andre kunne lære noget om hvordan man skaber stærke og personlige kunderelationer. Jeg er ret imponeret……. 😀

    • noerrebro oktober 18, 2011 kl. 1:37 pm

      🙂 Jeg synes, det er et super godt koncept… Medlemskortet er tjent ind på 5 mandage, og hvis man godt kan lide en mandagsøl, så er det oplagt at købe det med sine venner…

      Jeg reklamerer virkelig for Nørrebro Bryghus (uden at være ansat til det, høhø), men jeg blev bare så positivt overrasket over, hvor god en deal, det egentlig er!

  2. Pingback: 3xkoncerter « noerrebro

  3. Pingback: Nørrebro’ske øl og lækkerhedsmusik « noerrebro

  4. Pingback: Bryghuset har fødselsdag… « noerrebro

  5. Pingback: Burger og ost « noerrebro

Skriv et svar

