noerrebro

fra alle hjørner

Fuldkorn 2

I sidste uge skrev jeg om den nye Fuldkornsbiks på Sankt Hans Torv 3, som laver lækre sandwiches, men har knap så mange spændende salater at vælge mellem. I lørdags var C og jeg så igen dernede, fordi han måtte smage deres laksesandwich igen. Ejeren mente, at jeg skulle have et billede af hans flotte mesterværk, så her kommer det. Og så endda med valnødder drysset over 🙂

 

Og hvad så vi så? = Nye salater og meget mere avancerede end sidst: Der var rødkål i en creme fraiche dressing med pinjekerner og cashewnødder, hvedekerner med peberfrugter og gulerødder, en mere interessant artiskoksalat, rødbedeblanding, bulgursalat, rødkålssalat med appelsin, tunsalat, kikærtesalat, pastasalat og humus. “Ja, vi skal jo lige i gang,” som den venlige ejer sagde! Så jeg giver dem en salatchance til.

Salaterne bliver i øvrigt lavet på stedet.

Læs mere om sidste besøg her: https://noerrebro.wordpress.com/2011/11/03/fuldkorn/

12 responses to “Fuldkorn 2

  1. tantralicious november 8, 2011 kl. 4:30 pm

    mmmmmm….. har de åbent om aftenen også?

  2. frubuur november 9, 2011 kl. 9:12 am

    Arj, der fik vi også mad fra i mandags. Det var virkelig lækkert. Og billigt, ikke mindst!

  3. Milana - modeverden.dk november 10, 2011 kl. 2:08 pm

    Den ser virkelig også lækker ud – elsker laks!

    Har smidt dig på min blogroll forresten 🙂

    • noerrebro november 10, 2011 kl. 3:39 pm

      Ja, min kæreste er også helt vild med den laksesandwich 🙂 Især fordi den bliver lavet på en så lækker måde med fuldkornsbrød og nødder

      Ih tak, det må jeg lige se 🙂

  4. De Små Kemikere november 10, 2011 kl. 9:40 pm

    Nam nam mad!
    Søde tøs, prøv lige engang at kigge nr. 100 på wordpress’ officielle side for Hot blogs of the day. http://botd.wordpress.com/?lang=da
    Altså, der lå NOERREBRO! Tillykke!

    • noerrebro november 11, 2011 kl. 8:16 am

      Jamen, gutter, sejt tal! Det er jo skønt! Jeg er dog ikke nr. 100 mere 😉
      Har ikke vildt mange læsere, men da jeg skrev om GRØD på Jægersborggade, kom der mere end 300 besøgende, så jeg måtte da lige ind og se på Hot blogs of the day… Lidt spændende er det jo, selv om jeg bliver ved med at skrive, selv om der ingen læsere er. I slipper ikke af med mig
      Hilsen den søde tøs 😉

  5. Mette november 11, 2011 kl. 2:27 pm

    Det er stadig pisse sejt!!! 😀 Flot klaret 😉
    Får helt lyst til at prøve Fuldkorns salater eller bagels… hm…. :b

Skriv et svar

