noerrebro

fra alle hjørner

Comptine d’Un Autre Été

Min overbo har fået klaver og er pt i gang med at lære at spille den fantastiske sang: “Comptine d’Un Autre Été” fra filmen “Den fabelagtige Amélie fra Montmartre:”

Er det flabet som underbo at spille med? Det er trods alt min yndlingssang

6 responses to “Comptine d’Un Autre Été

  1. Mette november 25, 2011 kl. 7:14 pm

    hahaha. do it. den er jo så god 🙂

    • noerrebro november 25, 2011 kl. 7:17 pm

      😉 Det kunne altså være lidt sjovt… Jeg prøvede, men mit klaverspil overdøvede hendes, så jeg spillede vist lidt for hurtigt. Tænkte at det var virkelig irriterende, så… jeg stoppede 😉

  2. Fru Buur Bækgaard november 26, 2011 kl. 10:38 am

    Vent til hun har øvet sig lidt mere. Det kunne da være vildt hyggeligt at spille sammen på tværs af etagerne!:oD

  3. Jens november 26, 2011 kl. 1:32 pm

    Har du klaver? Og din overbo har klaver? Wow – sikken en musikalsk opgang. 😀

    Min nabo synger, spiller klaver og guitar. Jeg hader larm – og mennesker som larmer. Men han er rigtig god og så er det jo okay. Han skulle bare vide, hvor tit jeg sætter mig ned og lytter mens han øver…. LOL……..

    • noerrebro november 26, 2011 kl. 3:01 pm

      Ja og ja. Det er første gang, jeg hører en anden person spille klaver her i bygningen 🙂
      Hehe… han ville nok blive glad for at høre, at du lytter med glæde. Hader også larm – men selv om hun var i gang med at lære den, var det godt spillet. Det er værre, når der kommer unge fyre ind i gården, som råber ind til de fængselsindsatte. Jeg har nemlig lige fået sengen ind i det værelse, som vender ud mod gården…

Skriv et svar

