noerrebro

fra alle hjørner

Gaver til jer

Der ligger en lille bitte hyggelig gave et sted på Nørrebro i anledning af, at det er 1. december. Gad vide, om nogen tør tage den og pakke den op? Hvis I finder den, så snup den og hæng den på juletræet🙂

Min mor har været så sød at lave pakkekalender til mig – man bliver jo aldrig for gammel til det. Og ud over de små kalendergaver, jeg lægger rundt omkring på Nørrebro, så har jeg også lavet en pakkekalender til min kæreste med alt lige fra gavekort til Zims Kitchen på Elmegade til *** (noget siger mig, han nysgerrigt læser med).

2200n.dk har lavet en liste over, hvad man kan lave her i december måned, og hver dag indtil d. 24. december foreslås en ny aktivitet. Fx kan man spise risengrød hos GRØD*, bygge kælk midt på Nørrebrogade, deltage i catalansk jul i VerdensKulturCentret på Nørre Allé, komme på flødebollekursus hos Ro Chokolade*, øve sig i arabisk kogekunst i BISQUITfabrikken* eller blære sig med sine skøjteskills på Blågårds Plads🙂 Læs mere her http://2200n.dk/2011/12/01/noget-for-enhver-smag-pa-norrebro-op-til-jul/ og giv den så julegas! Selv vil jeg begrave mig i en 14 dages skriftlig eksamen i pædagogisk psykologi, som starter i morgen. Hallelujah

 

* = ligger på Jægersborggade

Skriv et svar

