noerrebro

fra alle hjørner

Æbler med tryk

På Blågårdsgade 4 finder man grønthandleren Delmon. Her køber jeg ofte frugt og grøntsager, da man altid kan få noget lækkert til en utrolig billig pris. Det er jo dejligt, når man er på SU. Så forleden købte jeg 7 saftige appelsiner til 10 kr, og i går måtte jeg besøge Delmon igen for at få flere appelsiner. I den anledning fik jeg øje på disse sjove hollandske æbler, som kun Delmon har 🙂 To kasser fyldt med juleæbler – og der er bestilt flere hjem. På æblerne er trykt “Merry Christmas” samt tre stjerner. De koster en 10’er stykket og to for 15,-

Da F stadig boede her, og vi gik på opdagelse i gader og butikker på Nørrebro, endte vi altid i grønthandleren og blev hilst med et “hej de smukkeste pigerne” 🙂 De så glade og flinke, så det er lidt hyggeligt at snuse rundt i deres grønthandlerbiks.

2 responses to “Æbler med tryk

  1. Jens december 7, 2011 kl. 1:08 pm

    Jaja, det ser jo meget sjovt ud. Men gad vide hvordan det er lavet? Jeg tror nok jeg ville springe over, med mindre grønthandleren kan garantere, at det ikke er sundhedsskadeligt…. det er vist mere sikkert, at holde sig til de øko-æbler jeg plejer at købe! 😀

Skriv et svar

