noerrebro

fra alle hjørner

Bambi på isen

Skøjtebanen er åbnet! På Blågårds Plads. Så det er nu, man skal finde skøjterne frem og tage sig en romantisk skøjtetur med sin elskling! Eller hive sin ven, oldefar, mor, datter, onkel, hund eller bare sig selv med ud ud på skøjtebanen og kludre rundt blandt alle de andre skøjteentusiaster! Jeg nåede det ikke sidste år, men jeg vil ud i år! Basta…

Nå, men ses vi derude, Bambier?

5 responses to “Bambi på isen

  1. Howra december 29, 2011 kl. 12:46 am

    Hej Nana, man skulle meget gerne kunne leje skøjter i Støberiet! Rigtig god skøjtetur 🙂

  2. Howra december 29, 2011 kl. 3:23 pm

    Jeg har altså også bare læst det, har ikke hørt det direkte fra Støberiet selv.
    Vi ses måske ude på banen 🙂

    • noerrebro december 29, 2011 kl. 3:30 pm

      Ja, har også læst på AOK nu, at man kan leje skøjter 🙂 Jeg håber, at man kan – ellers synes jeg, at det er dumt at sætte en skøjtebane op! Det er vist ikke alle, der på Nørrebro har skøjter… Men ja, vi ses helt sikkert derude! Efter 14. december er jeg klar!
      Har for resten slettet det nu – vil ikke skrive noget forkert 🙂

Skriv et svar

