noerrebro

fra alle hjørner

I’m not here…

….slet ikke… For jeg læser til eksamen. Ekstrem læsning til en spændende, men lidt for tidligt lagt eksamen.

Så i går var sidste dag, inden ræset gik i gang i morges. DC var så sød at invitere på veggeburger på Café Ñ, Blågårdsgade, hvor jeg jo har været før. Hvor var det lækkert – endnu engang! Friskpresset multijuice, veggeburger og sellerifritter 🙂

Og Allan (ejeren) fortalte, hvad den lækre veggebøf bestod af: mungbønner, kartofler, gulerødder, løg og selleri. Mums… Tænk at han bruger mungbønner – jeg troede, jeg var den eneste 😉 Det er de færreste, jeg taler med, som kender den slags bønner. Jeg plejer at lade dem spire i et stort glas, så jeg får sprøde bønnespirer, men ellers kan de bruges til kitcheree eller mungbønnegryde med chapatis.

Nå, men så sad vi der, tæt blandt de andre gæster og kunne lytte til spændende samtaleemner om bolsjefabrikken, vrede mod den katolske kirke og uerfarenhed med coke. Det er aldrig kedeligt på Café Ñ.

Hyg hyg, vi ses på den anden side: 12. januar, min fødselsdag 🙂

Og for resten – tillykke til min egen blog, som nu har eksisteret i 1 år. Skulle man mon begynde at poste Nørrebro’ske opskrifter?

Nu er jeg vist på bloglovin: <a href=”http://www.bloglovin.com/blog/3337512/noerrebro?claim=rdmwsnuuayr”>Follow my blog with Bloglovin</a>

16 responses to “I’m not here…

  1. copenhagencakes januar 5, 2012 kl. 1:59 pm

    Jeg vil så gerne følge din blog på Bloglovin’, vil du ikke oprette dig derinde?
    Jeg er helt med på at se nogle Nørrebro’ske opskrifter – kom med dem 😉

    • noerrebro januar 5, 2012 kl. 2:12 pm

      Hvor dejligt! 🙂 æhm… hvordan gør man?
      Super! Så oprettes der nu en kategori med opskrifter!

      • copenhagencakes januar 5, 2012 kl. 2:24 pm

        Gå på bloglovin.com, så er der en rimelig god vejledning. Det er noget med, at du skal oprette en post med et link i, som de giver dig (for at kunne bevise, at du ejer bloggen du prøver på at oprette derinde). Og når bloglovin’-maskinerne så opfanger linket på din blog er du oprettet. Jeg er blevet glad for Bloglovin’ siden jeg opdagede det, det er super smart – det finder du nok ud af 😉

  2. copenhagencakes januar 6, 2012 kl. 12:19 pm

    Blot til info, så har jeg været nødt til at sætte dig på min blogroll, håber flere Københavnerglade mennesker kan få glæde af at læse din blog 🙂

    • noerrebro januar 6, 2012 kl. 12:45 pm

      🙂 TAK! Jeg håber, at Københavnerglæden vil sprede sig!!!

      Og for resten linker jeg til dig – har ikke lige fået det sagt, men håber det er ok 😉

      • copenhagencakes januar 6, 2012 kl. 1:06 pm

        Tak 🙂 Det kan jeg se du gør – hele to gange! Jeg siger dobbelt-tak!

        • noerrebro januar 6, 2012 kl. 1:13 pm

          Åh ja… så er det gået galt igen! 🙂 Sommetider går den ikke igennem (tror jeg, hvilket så ikke er rigtigt), og så må jeg gentage forsøget… 🙂 Har for resten også skrevet en kommentar til dit nytårsindlæg, men det er heller ikke kommet igennem. Skrev bare, at jeg ikke brød mig om balladebål 😉

  3. Linn/Frk. Kræsen januar 6, 2012 kl. 12:32 pm

    Jeg stemmer helt sikkert for opskrifter á la Nørrebro! God idé!

Skriv et svar

