noerrebro

fra alle hjørner

Antikvariat med udsalg

Er lige kommet hjem fra Elmegades antikvariat, hvor man lige akkurat kan bevæge sig rundt til alle hylder. Der er totalt propfyldt. Og nej, han ville helst ikke have mine magasiner, for han kunne ikke engang nå ud til sit toilet – så mange bøger og blade var der.

Derfor er der 25 % udsalg fra i morgen af, og jeg kan klart anbefale jer at kigge forbi, for der er mange spændende og nye bøger, og de fleste er i rigtig fin stand. Jeg orkede ikke at tage magasinerne med hjem igen, så jeg forærede ham de tre poser, men fik så en psykologibog til gengæld.

Det er Elmegade 10, og man kan få tegneserier, magasiner, romaner, psykologibøger, filosofibøger, kogebøger (mange nye, bl.a. af Jamie Oliver), rejsebøger osv osv osv. Og så er ejeren en virkelig rar fyr med det sjoveste og skønneste grin. Han fortæller livligt om sit liv og er venlig til at hjælpe, når man mangler bestemte bøger. Helt klart en rigtig god gut at støtte!

2 responses to “Antikvariat med udsalg

  1. Jens februar 1, 2012 kl. 2:32 pm

    Elmegade er et fedt antikvariat. 25% er et rigtig godt tilbud, men jeg må hellere holde mig væk; jeg tror nemlig det kunne blive rigtig dyrt, trods de 25%, og jeg skal også bruge en del penge på koncerter i februar! Så må jeg hellere spare på noget andet……. 😀

    • noerrebro februar 1, 2012 kl. 5:30 pm

      Ja, man må prioritere…! Når man først er trådt indenfor, så bliver man fanget af bøgerne, som alle vil med én hjem!
      Jeg har tidligere købt utroligt billige bøger (5-20 kr) i en antikvariat på Frb, men nu tør jeg næsten ikke gå derind, for jeg har jo ikke plads… Når jeg engang får en større lejlighed, skal jeg have et bibliotek 😉

Skriv et svar

