noerrebro

fra alle hjørner

The Barking Dog

Jubii, nye vibrationer på gaden! Og dans på asfalten. Og drinks i alle farver… Baren The Barking Dog, som snart åbner på Sankt Hans Gade i nr. 19, har inviteret deres naboer til drinks og mad i aften kl. 20.  Festen starter faktisk lidt før, for på en anden lille seddel, som nogle af gadens studier, barer, gallerier og butikker har sat op, inviteres naboerne til øl og hygge. Det drejer sig om tøjbutikken Polka,  værkstedet Wicked Workshop, galleriet Dark Matters, det endnu ikke udforskede Science Fiction og så selvfølgelig The Barking Dog, så det bliver sikkert en spændende fest… Og jeg glæder mig bare til noget street hanging 🙂

Nu må jeg ned og se, hvorfor de råber sådan henne på Sankt Hans Torv. Masser af larm og råb på et sprog, jeg ikke kender til.

2 responses to “The Barking Dog

  1. Fru Buur Bækgaard februar 21, 2012 kl. 1:35 pm

    Det var da et… ucharmerende opmøde på Skt. Hans torv! Jeg kiggede forbi da jeg hørte larmen, fordi jeg troede at det var demo for fred i Syrien. Jeg blev dog slemt skuffet da jeg måtte konstatere at det var en demo for et islamistisk Syrien – og overhørte sætningen “har I helt glemt hvem FN er? Det var jo dem der plantede den israelske stat midt i vores elskede land!” (som i: de skal fandeme ikke blande sig, de hedninge…).

    • noerrebro februar 21, 2012 kl. 3:57 pm

      Ja, jeg var også et smut derhenne. Vindueskiggeri stiller bare ikke min nysgerrighed! Jeg nåede kun lige at se, at der stod “victory to Allah” og “Allah sejrer” på deres skilte (eller noget i den stil), og så gik jeg videre. Mit hoved kunne ikke lige rumme mere, og jeg kunne ikke overskue at sætte mig ind i det.

Skriv et svar

