noerrebro

fra alle hjørner

3xkoncerter

UH, Zola Jesus spiller på Stengade d. 28. marts kl. 21! Det koster kun 80 kr. Hun har en skøn stemme, så jeg ærgrer mig lidt over, at jeg har andre planer den aften!

D. 15. marts kl. 23 kan man opleve den vilde DJ The Gaslamp Killer på Rust – også til 80 kr. Han gæstede Roskilde Festival sidste år og gav et underligt show, som jeg til at starte med ikke helt vidste, hvad jeg skulle synes om. Men så gik hans musik lige i dansebenene, og jeg kunne pludselig se lidt af det fede i hans syrede skikkelse! Han lignede en hulemand på svampe, som han stod der på scenen og fyldte publikum med mystiske beats. Det var en fest. Se bare:

Og så må jeg også lige nævne Nørrebro Bryghus’ interessante kalender, som byder på One-Eyed Mule d. 7. april kl. 21. Det er gratis, men man kan selvfølgelig lige hapse 2 fadøl til 1’s pris, når der efter koncerten er happy hour. One-Eyed Mule leverer blød, intim americanamusik med rockcountrybluesfolktoner. Dejligt! Overvejer virkelig at lytte med. Og så kunne man jo evt. lige melde sin ind i deres ølklub… Mangler bare lige at lokke visse personer med… 😉

Skriv et svar

