noerrebro

fra alle hjørner

Snapsss

Lidt fra gemmerne, nyt og gammelt…

Besøgte superfancy Coffee Collective på Jægersborggade i søndags. Jeg var så begejstret over deres indretning (meget lidt plads, en utroligt stor maskine, åben disk), at jeg glemte at tage billeder… Fik deres lækre iskaffe til 38,- og smuttede med en veninde i Hans Tavsens Park for at spille UNO, snakke hvordan-er-det-at-flytte-sammen-med-sin-kæreste-snak, se på slacklinere og bare nyde den varme sol.

Laaaaang tid siden: drinks og tapas til halv pris på Café Zorro på Jagtvej 119. Det var sådan en sød, ung kvinde, som betjente os og sørgede for, at vi havde det godt! Ikke et så besøgt sted – måske fordi det ligger lidt ensomt? Men maden var god, og vi havde det sjovt

Laundromaten på Elmegade. Jeg fik en mango-hyldeblomst-ingefær-saft til 45,- Ren mums i maven! Og så elsker jeg deres bogreol, hvor bøgerne er sorteret efter farve. Så meget at jeg har kopieret det hjemme hos mig selv!

4 responses to “Snapsss

  1. Camilla Elise Almblom april 6, 2012 kl. 4:08 pm

    uuh! elsker virkelig også deres bogreol og hele stemingen af vasketøj, spændende mennesker og vaske ægte amerikansk diner! 😉 lige i øjet!

  2. Thor Underbjerg juni 16, 2012 kl. 1:35 pm

    Hej Nørrebro,

    Jeg ville høre om det var okay, at jeg lånte et af de to billeder du har taget af Hans Tavsens Park, til et event i Hans Tavsens Park?

Skriv et svar

