noerrebro

fra alle hjørner

Lørdagsliv med regn

Jubiii… Det regner. Og jeg har simpelthen så meget kærlighedsenergi i kroppen, som jeg skal ud og dele ud af lige om lidt i Nørrebros gader. Planen er, at jeg mødes med min kæreste (så kærlighedsenergien fordobles) på Lagkagehuset for at hapse kaf’ og kag’… Og så tager vi på byvandring – ham med solbriller og jeg med paraply. Efter det tager vi nok på Soupanatural og gætter suppeingredienser, hvis ikke vi ender i Mjølnerparken.

Det er måske lidt ærgerligt, at det regner, meeen… Det er også ret så hyggeligt! Og så står den nok på Nam Nam slik, film og dyner senere 🙂

Skal I mon deltage i 48 timers festivalen, eller har I allerede været ude og elske Nørrebro? Hvad er jeres planer, og hvad har I oplevet?

2 responses to “Lørdagsliv med regn

  1. Christian april 22, 2012 kl. 6:49 pm

    Nørrebro’sk weekend i min verden. Ligger med tømmermænd og alligevel friske hjerneceller fra byvandringen “fra vold til velfærd” 🙂
    Nørrebro har igen bevist at det er Københavns bedste bydel 🙂

Skriv et svar

