noerrebro

fra alle hjørner

Picnic holder fødselsdag, og slikbutikken åbner

Picnic på Fælledvej har fødselsdag, hvilket fejres med 50 % rabat på maden. Dvs. fx 3 salater fr 27,- eller sandwich til 22,-

Jeg arbejdede der for ca. 1½ år siden, hvor hverken arbejdsforholdene eller hygiejnen var i top, men for ca. ½ år siden fik Picnic ny ejer, så jeg håber – og regner med – at forholdene er blevet bedre. Det må jeg jo lige udforske, hvis jeg når derhen lørdag. Men ellers så prøv salaterne 🙂 Dengang var de ret gode, især deres kyllingesalat, hestebønnepersillehummus, normale kikærtehummus og rødbedesalat! Haps 🙂

Picnic ligger på Fælledvej lige ved Sankt Hans Torv over for 7 Eleven.

OG for resten åbner slikbutikken på Nørrebrogade lørdag (troede det var fredag) med åbningstilbuddet 100 g bland-selv-slik for 5,95 kr! Endnu mere haps

OPDATERING: Har lige været nede ved slikbutikken og få en godtepose – men de åbner først i morgen! Pt vasker de vinduer 🙂

2 responses to “Picnic holder fødselsdag, og slikbutikken åbner

  1. Fru Buur Bækgaard maj 3, 2012 kl. 12:37 pm

    Jeg er ret begejstret for dem. Jeg er en af de få(?) som ikke falder på halen over Smags salater – jeg er meget mere til Picnics, selv om der stadig mangler et eller andet. Men til dé priser skal jeg ikke læage!:oD

    Og jeg skal da SÅ meget shoppe slik i morgen!

Skriv et svar

