noerrebro

fra alle hjørner

Møllegade/Rue du Moulin…

…i perler

Er den ikke fin? Den hænger lige ved Kaffeforsyningen (som serverer kærlighed i en kop!)

10 responses to “Møllegade/Rue du Moulin…

  1. anneoglouise maj 10, 2012 kl. 8:05 pm

    Ohr hvor hyggeligt og pariseragtigt 🙂

    • noerrebro maj 11, 2012 kl. 6:45 am

      Ja, det er så dejligt… Gad vide hvad Nørrebrogade ville hedde…!

      • Fru Buur Bækgaard maj 11, 2012 kl. 7:39 am

        Rue pont du nord – eller noget i den stil. Måske skulle man bare se at komme i gang med perlerne…:oD

        • noerrebro maj 11, 2012 kl. 7:49 am

          Nørre = nord? 😉 Tja… måske…

          Ja – men jeg mangler et strygejern. Heldigvis bringer ham der “Christian” et strygejern ind i hjemmet 😉

          • Fru Buur Bækgaard maj 11, 2012 kl. 7:57 am

            Oui! Mit franske er ikke just noget at prale af, så jeg begrænser mig til nord og bro. Om der findes en bøjning der svarer til nørre har jeg ingen som helst idé om – men mon ikke man kunne se stort på det, hvis skiltet blev produceret.:oD

            Se dét er smart (og præcis det samme var i øvrigt tilfældet da jeg slog pjalterne sammen med min bedre halvdel).

          • noerrebro maj 11, 2012 kl. 1:57 pm

            Jo… Jeg tror ikke, der er så mange franskkyndige danskere…! De er mere perlefikserede forhåbentligt 🙂

            🙂 Sjovt… Mændene medbringer strygejernet! Godt vi har dem

  2. Toke Mathias Thomsen maj 24, 2012 kl. 10:21 am

    Der er lidt ”Space-Invaders” over den 🙂

Skriv et svar

