noerrebro

fra alle hjørner

11 unge med et fantastisk budskab

I år bliver der igen arrangeret Nørrebroløb, som 11 unge, Nørrebro’ske drenge med mangfoldige rødder har været med til at stable på benene i forbindelse med Dansk Flygtningehjælps projekt ”Mind Your Own Business.” Drengene, som kommer fra værestedet Gadepulsen, er mellem 11 og 14 år og er efter min mening rimelig seje! De ønsker at vise, at Nørrebro byder på andet end bandekrig og skyderier, samt at Nørrebro er en mangfoldig bydel, som rummer alle mennesker, uanset kultur, alder, former osv. Tykke og tynde, nordmænd og ghanesere, babyer og pensionister. Alle. Også dig.

De er virkelig seje. Se dem lige…!

Så drop sofaen og tag med på rejse gennem Nørrebros gader mandag d. 28. maj (altså 2. pinsedag)!
Løbet starter kl. 11 på Blågårds Plads og fører løberne 5 km rundt på Nørrebro forbi bl.a. Folkets Park, Hans Tavsens Park, Sankt Hans Torv og Peblinge Sø.
Tilmeld dig her inden d. 21. maj. Det koster 100,- for voksne (over 18), 80,- for unge (13-17 år) og er gratis for børn (?) under 13.

Nørrebro er et fedt sted at bo. Punktum!

2 responses to “11 unge med et fantastisk budskab

  1. copenhagencakes maj 18, 2012 kl. 9:50 pm

    Åh hvor er det et skønno budskab! Hvis det ikke var fordi der kommer til at ligge mange øl i min mave liiige den dag grundet bacheloraflevering, var jeg nok på. Dårlige undskyldninger er der nok af, men denne her er go’ nok 😉

    • noerrebro maj 19, 2012 kl. 6:03 am

      Ja ik? Men din undskyldning er vist helt ok, og tillykke med din bachelor!!!
      Jeg sidder midt i en tre dages eksamen der, så jeg må desværre også springe over… Men jeg tænker, at jeg tager ruten, når eksaminerne er ovre, så jeg kan sprede en masse rummende tanker;)

Skriv et svar

