noerrebro

fra alle hjørner

Jeg er måske lidt bitter

I dag går jeg nemlig glip af dette. Og så pga. en socialpsykologisk eksamensopgave….

Håber I nyder dagen! Og husk at feste dobbelt, når nu jeg ikke kan være med. Jeg skal bare sidde og have det hårdt og pive.

God distortion!

4 responses to “Jeg er måske lidt bitter

  1. Fru Buur Bækgaard maj 31, 2012 kl. 6:07 pm

    Lad os være bitre virtuelt sammen! Jeg skal dødtidligt op i morgen OG jeg burde få lavet noget programfis jeg har lovet mig selv væk til for længe siden, så no Distortion til mig heller. Kun de rystende ruder og larmende stemmer der alligevel fuldstændig ødelægger min koncentration.. Suk!

    • noerrebro juni 3, 2012 kl. 9:21 am

      Ja… Pludselig bliver Distortion noget irriterende og forstyrrende noget, fordi man ikke selv kan være med! Jeg nåede dog heldigvis lidt ud fredag efter eksamensaflevering, men det var bare ikke helt det samme som på Nørrebro!
      Håber du overlevede…?!

      • Fru Buur Bækgaard juni 4, 2012 kl. 6:04 am

        Præcis. Især da de så plantede en musik-vogn inde i min lille passage! Men jeg nåede dog også at blive imponeret over hvor effektivt festen lukkede kl. 23 – lige da jeg skulle til at blive rigtig træt!;o)

        Og sjældent har gaderne været så fine og rene som da jeg trillede på arbejde fredag morgen. Cadeau til Distortion, trods alt!

        • noerrebro juni 4, 2012 kl. 9:03 am

          Åh… det lyder mindre sjovt! Jeg flygtede til Ikkenørrebro for at skrive, så jeg slap både for larm og misundelse sådan nogenlunde i hvert fald…
          Og ja, det var meget rent bagefter. Regnen spulede i øvrigt øl- og pisplamagerne væk!

Skriv et svar

