noerrebro

fra alle hjørner

Piv

Jeg sidder i vores lettere kaotiske lejlighed og føler mig en smule indespærret. Turen til Documenta13 i Kassel, Tyskland med familie + venner + kæreste gik overhovedet ikke som forventet, og jeg nåede kun at se to kunstudstillinger. Ferien blev nemlig afbrudt af en akut indlæggelse med en blindtarm, som skulle opereres ud med det samme! Efter en vellykket operation og et par kedelige døgn på enestue, er jeg nu endelig hjemme igen på savnede Nørrebro, men er dog ikke i stand til at bevæge mig særligt meget pga. smerterne. Irriterende? JA! Det eneste Nørrebro’ske, jeg laver, er at titte på Sankt Hans Torv og gadens mennesker fra lejligheden samt lytte til The Barking Dogs nattegæster og de indsattes morgendriblen. Gad vide, om de får basket ball undervisning?! 🙂

Nå, men jeg vil alligevel skrive om et par arrangementer

På Nørrebro Bryghus kan man i morgen fra kl. 21 opleve henholdsvis Papir, Chorus Grant og Jetsi Kain

Trioen Papir spiller noget psykedelisk rock, som egentlig ikke lige er mig. Men deres musikvideoer er i fuld skærm meget interessante… 🙂

Chorus Grant spiller noget lidt mere flydende og pop-folkagtigt musik med dejlig sang til. Ham gad jeg egentlig godt høre, men nej, det er ikke muligt!

Mellem koncerterne og efter Papir og Chorus Grant har spillet, dj’er Jetsi Kain, som bl.a. er kendt for denne sang:

Kender ikke deres dj set, men hvem ved – måske bliver det en fest?

Og ellers kan man vente to uger og tage til Mellemrummets sommerfest d. 25. august, hvor der fra kl. 14 vil være musik i gaden og loungeområde med djs baggården. Man kan selv tage grillmad med, som Mellemrummets grillteam vil hjælpe med at tilberede… Køber man øl, kaffe osv. støtter man desuden Mellemfolkeligt Samvirke samt indsatsen mod sultkatastrofen i Vestafrika. Jeg regner med at være gående på det tidspunkt, så… måske ses vi? Læs mere om arrangementet og de forskellige djs her

Nu vil jeg pive videre…

4 responses to “Piv

  1. Karen Sofie august 3, 2012 kl. 4:33 pm

    Ej øv! Håber, du får en hurtig og god bedring… Især her i solen må det være irriterende at være sengeliggende. Må jeg anbefale Mad Men? Eller New Girl? Eller Downton Abbey?

    • noerrebro august 3, 2012 kl. 5:32 pm

      Tak! Ja, det er ulideligt at være inde, når alle er ude…
      Jeg er faktisk i gang med New Girl, men mangler de sidste par afsnit, så det er en virkelig god idé! Og de andre må jeg vist også lige komme i gang med 🙂

  2. copenhagencakes august 7, 2012 kl. 6:27 pm

    Øv hvor kedeligt, rigtig meget god bedring!

Skriv et svar

