noerrebro

fra alle hjørner

Bryghuset har fødselsdag…

…og jeg har endelig fået meldt mig ind i deres ølklub! Altså på Nørrebro Bryghus på Ryesgade. Det betyder, at jeg de næste mandage (resten af mit liv) vil drikke lækker øl på Nørrebro Bryghus sammen med dejlige venner. Når man sidder og læser i en tyk psykiatribog en hel mandag og kun har én forelæsning fra 16-18, så har man i den grad brug for (og fortjent!) en øl…

Så i dag efter forelæsningen smuttede vi på Nørrebro Bryghus, meldte os ind i ølklubben for de 250 kr, det koster at være medlem i et år, og fik så vores gratis mandagsøl. Jeg smagte en meget mørk London Porter; en overgæret porter på 6,8 % alkohol og duft og smag af mokka og chokolade. Den fyldte godt nok lækkert i maven – og så havde den en smuk, mørk farve…

I morgen kommer jeg igen med min søster for at spise burger og dessert, OG så fejrer bryghuset deres 9 års fødselsdag i overmorden d. 12. september mellem kl. 16 og 18, hvilket betyder flag, gratis kage og smagsprøver på øl til alle… Skulle man lige smutte forbi?

Skriv et svar

