noerrebro

fra alle hjørner

International Yogadag

Hvis du ikke lige ved, hvad du skal bruge søndagen på, kan du evt. tilmelde dig International Yogadag? Jeg har ikke været til det før, men jeg overvejer virkelig at deltage! Forskellige yogaskoler fra Københaven er gået sammen om at fejre yogadagen for tredje år i træk, og dagen byder på yoga, workshops, foredrag, koncert, debat mellem yogaskolerne og vegemad.

Overskriverne for de forskellige foredrag er bl.a. The opening of the 3rd eye through yoga og Transcendental Meditation. Interessant…! Og så kan man være med til at dyrke bl.a. hatha og astanga yoga. Se programmet her. Jeg tror godt, at man bare kan deltage i nogle af tingene – der er jo også en lounge, man kan sidde og hænge i, mens man lytter til spirituel musik 🙂

Arrangementet starter kl. 9.30 med gratis chai og slutter kl. 20 koncerten. Det er gratis at deltage, og man kan spise vegetarisk mad fra restauranten Ambrosias Have, formentlig for et mindre beløb. Har før spist på den restaurant, og maden var ret lækker.

Nå, men jeg er tilmeldt, og så bør jeg vel egentlig møde op. Dog har jeg travlt for tiden, så søndagen kunne også bruges på noget mere praktisk. Men så igen – yoga er måske lige det, jeg har brug for lige nu! Tænke tænke… Beslutter mig nok søndag morgen.

Tilmeld dig her, hvis det lyder interessant…

Det finder sted på Concordia på Nordre Fasanvej 230, Nørrebro. Det er i samme bygning som Natha Yogacenter 🙂

Skriv et svar

