noerrebro

fra alle hjørner

A Camp Story

I går mødtes jeg med en dejlig veninde på café Lyst, som ligger på Jægersborggade. Det er mit første besøg der – og ikke sidste, for det var virkelig hyggeligt, kaffen var god, stemningen var intim og regnvejrshyggeagtig, og maden på menukortet så lækker ud. Min veninde har spist der før og anbefalede salaten med kylling, brie, jordbær og satay-sauce. Mums… Men det bliver næste gang, for i går skulle jeg hjem og spise farvelmiddag med søde C. Forlader ham i en uge og tager til Ikkenørrebro, nærmere bestemt Mallorca. (Kom sol, kom varme!) Nå, men jeg var ikke lige i foto-humør, så det blev kun til et bagdelsfoto af denne finurlige fisk.

Til gengæld fik jeg taget et par fotos på hjemvejen, da jeg cyklede ned ad Nørrebrogade, hvor jeg passerede disse flotte fotos, der hang på Assistenskirkegårdsmuren.

Foto-udstillingen, som har titlen  “A Camp Story”, giver indblik i 31 beboeres hverdagsliv i den palæstinensiske flygtningelejr Yarmouk i Damaskus, Syrien. Og de er smukke, rørende, sjove, levende… Så skynd jer forbi og se de interessante billeder, inden blæsten tager dem, eller inden de bliver taget ned igen d. 17. oktober…

God efterårsferie!

Skriv et svar

