noerrebro

fra alle hjørner

Laterna Magika

Kender I mon Laterna Magika? Det er en gratis-biograf, som foreningen Fantastik og Blågårdens Bibliotek arrangerer sammen. Sidste mandag i hver måned kl. 19.30 viser de en god “glemt” film, som fortjener lidt opmærksomhed. Det er jo dejligt! Og så vises filmene på et stort lærred på Blågårdens Bibliotek, som jo er et super hyggeligt sted!

På mandag d. 29. oktober vises Tim Burtons “Edward Scissorhands” fra 1990, hvor Johnny Depp har rollen som den unge Edward, der lever et kompliceret liv med saksehænder. Nu har jeg ikke lige set filmen, på trods af at jeg er Tim Burton-fan, men jeg ved, at den handler om KÆRLIGHED. Tam tam… Den bliver jeg nødt til at se den – hvis ikke på mandag, så en anden dag!

Læs mere om Laterna Magika her og besøg Blågårdens Bibliotek på Blågårds Plads 5

8 responses to “Laterna Magika

  1. Fru Buur Bækgaard oktober 29, 2012 kl. 3:12 pm

    Det er en af mine ultimative yndlingsfilm! Se den, virkelig. Hellere i går end i morgen!

    Og derudover lyder bif-konceptet ret nice. Tror dog jeg springer Edward Saksehånd over, da jeg nærmest kan den udenad…;oD

  2. Søren november 6, 2012 kl. 8:27 pm

    Edward Scissorhands – fantastisk film. Musikken i filmen komponeret af Danny Elfman er noget af det smukkeste filmmusik der nogensinde er lavet. Det passer i øvrigt bedst til iskoldt vejr og har noget jule-melankolsk over sig.

    Tjek det smukke track “Ice Dance”: http://www.youtube.com/watch?v=HXPWRC1J4s4

    Mvh Søren

Skriv et svar

