noerrebro

fra alle hjørner

Danmarks største gavlmaleri

Det er godt nok lang tid siden, jeg har fundet fin gadekunst. Måske er det mere en sommerting, men jeg synes nu heller ikke, at der har været så meget denne sommer. Måske bliver det hurtigt fjernet, eller også er det mig, der går færre ture og glemmer at udforske mine dejlige gader. Jeg fandt dog disse store og flotte gavlmalerier på Odinsgade forleden, da mørket begyndte at falde på, og jeg tog en genvej på vej hjem fra en veninde.

Det laaaange fragtskib fyldt med containere fylder 935 kvadratmeter og er åbenbart Danmarks største galvmaleri!

Gavlmaleriet med pigen, der hjulpet af en masse fine balloner flyver med sin bamse over byen, hedder “The Great Escape” og er malet af Anne Sofie Madsen og Simon Hjermind Jensen.

Mere af det!

2 responses to “Danmarks største gavlmaleri

  1. Linda november 15, 2012 kl. 12:38 pm

    hej Nørrebro, har tidligere skrevet en kommentar under dit emne Ahaaa, kan du slette den besked? Synes ikke jeg ku gøre det selv?

Skriv et svar

