noerrebro

fra alle hjørner

Uinteressant Nørrebro’sk dag (men med gode sange!)

Fordi jeg er en travlt prut og ikke har tid til at skrive et ordentligt indlæg, så får I her et multifantastiskirrelevant indlæg, som beskriver min meget grålige, Nørrebro’ske dag lige i dette øjeblik – den bliver mere farverig senere, især efter lidt musik!

Så først to sange sange af henholdsvis My bubba & Mi og Hooray for Earth

…som begge minder mig om, at det ridende politi afskaffes. Jeg synes eller, at det har været hyggeligt med heste på gaden…

Nå, flere interessante facts om denne dag på Nørrebro… Yoga, smoothie, Bowlby, Winnicott og overspringshandlinger har indtil videre fyldt min dag. Nu venter flere tilknytningsteoretiske kloge tanker, mere frustration over Winnicott, bollebagning, hjemmelavede falafler, grøn punch, rød punch, veninde-kæreste-middag og festlig fødselsdag med hat… Hvilket minder mig om, at jeg har glemt at anskaffe mig en hat! Nogen gode idéer til en lynhurtig, hjemmelavet hat?

Og så får I lige endnu en sang med Ms Mr.

Og så lige min yndlings for tiden! Asaf Avidan – One day / Reckoning Song (Wankelmut Remix)

That’s it…

GOD WEEKEND…

Skriv et svar

