noerrebro

fra alle hjørner

Spred lidt kærlighed – jeg har ikke tid

Når man har siddet en hel dag på læsesal, virker det nærmest underligt ikke at sige farvel og tak for nabohygge til personen på pladsen ved siden af, som ligesom en selv har sidder og bakset med en opgave, nærmest siden solen stod op. Og som også har siddet og gloet ud i luften i håb om, at en god idé kunne finde på at flyve forbi, som man hurtigt lige kunne hapse før sidemanden… Og som også har siddet med blanke eksamensøjne og bladret rundt i en mursten af en bog i frustration over ikke at kunne finde præcis det, man vil skrive om.

Så er man jo fælles om noget. Og man har observeret den andens åndssvage overspringshandlinger, hvilket ellers ikke var meningen.

Men alligevel undlader jeg at sige noget. Bare for at virke lidt normal midt i min unormale eksamensverden.

 

Undskyld mit fravær. Jeg kommer snart tilbage en masse opskrifter, street art, restaurantanmeldelser og koncertguides. Imens må I sprede kærlighed over Nørrebro ❤

2 responses to “Spred lidt kærlighed – jeg har ikke tid

  1. zauberer januar 15, 2013 kl. 6:32 pm

    Det er en god ide at strøge kærlighed. Jeg gør det nu fra Jagtvej 107.

Skriv et svar

