noerrebro

fra alle hjørner

Instagram og QR kode

Jeg er kommet på Instagram! Wuhu…! Og jeg kan selvfølgelig ikke finde ud af det. Generelt føler jeg mig ret uteknisk og er aldrig med på den nyeste digitale trend. Men med hjælp fra andre vidende personer arbejder jeg på at blive meget mere teknisk cool – derfor er jeg nu kommet på Instagram, hvor I kan finde mig under navnet noerrebronana og følge mit vildt interessante Nørrebro’ske liv 🙂 Lige nu er der kun to billeder, men jeg glæder mig til at dele meget mere af livet på Nørrebro, så følg endelig med…

OG så har min søde kæreste fixet en QR kode til bloggen:

www.noerrebro.wordpress.com

Det er jo så super smart! Og jeg føler mig meget mere teknisk cool nu – især hvis jeg lærer at bruge Instagram 🙂

Skriv et svar

