noerrebro

fra alle hjørner

PRAG

Har I mon set den nye genbrugsbutik/second hand, PRAG, som er åbnet på Nørrebrogade 45? Den poppede op for et par måneder siden og er vist rimelig velbesøgt allerede. Og det er egentlig forståeligt nok…

P1200418

Jeg har været inde og snuse rundt et par gange, og de har nogle meget fine ting. Der er fjollede kjoler, balkjoler, fine kjoler, hippiekjoler, gyselige kjoler, for små kjoler, for store kjoler, håndsyede strutskørter, blonder, glimmer, pailletter, strik, fryns, silke, læder, denim, smykker, sko, buksedragter, sweatshirts, frakker, bukser, ALT! Og meget af tøjet hænger farveopdelt – så fint!

P1200421

P1200420

P1200422

P1190955

P1190959

P1190958

P1190956

Priserne er middel – Berlin er selvfølgelig billigere 😉 En sweatshirt ligger til omkring 200 kr., og det er sikkert en ok pris, selv om tøjet er brugt.

Jeg har helt sikkert ikke snuset rundt længe nok, hvilket jeg derfor har tænkt mig at gøre meget snart, så jeg kan finde en fin sommerkjole. Måske på en søndag, hvor der er 10 %! Hurra for det…

Skriv et svar

