noerrebro

fra alle hjørner

Ses på den anden side

Nu er jeg for alvor i eksamensmode med manglende søvn, et hjerte der går amok nu og da og en følelse af, at tiden løber fra mig. Mit liv handler pt. om søvn, mad, træning og eksamen. Selvfølgelig trækker jeg også vejret engang imellem og får lidt sol i øjnene, men det er først d. 11. juni, jeg rigtig er fri, sommerklar og bachelor i psykologi! (Håber jeg!) Wuhu….

Anyways, der bliver nok ikke tid til lange blogindlæg, men nok et par billeder nu og da fra elskede Nørrebro…

P1200476 P1200478

Mr. Owl.

Skriv et svar

