noerrebro

fra alle hjørner

Flugten fra Nørrebro

I morgen er der Distortion på Nørrebro, og nej, selvfølgelig kan jeg ikke deltage. Enten kan eksamenskoordinatoren på Institut for Psykologi ikke lide Distortion, eller også kan Distortion ikke lide Institut for Psykologi. Kan ikke helt finde ud af. hvordan det hænger sammen, men siden denne fantastiske Distortion har en eksamen spoleret min mulighed for at deltage og give den gas på Nørrebro (ok, det er kun andet år, jeg ikke kan deltage, men alligevel!). Jeg når altid at komme til Distortion på Vesterbro, og det er jo også helt fint (men bare ikke det samme!). Endvidere er jeg tvunget til at flygte (og det skal helst ske før kl. 16) fra Nørrebro til Ikkenørrebro. Jeg skal jo sove, og tanken om, at alle fester lige foran min hoveddør, er uudholdelig.

MEN… I må hygge jer på Nørrebro, spise med ved langbordet på Nørrebrogade med Rødder og biovin, tage til chill-out på Café Mellemrummet, drikke Distortea’d Party Cocktails hos The Mad Hatter Bubble Tea Emporium, danse vildt til dubstep og reggae osv…! Gid det var mig… (Ja, det er synd for mig!).

Vi ses på Vesterbro!

4 responses to “Flugten fra Nørrebro

  1. copenhagencakes maj 29, 2013 kl. 7:14 am

    Nana vi kan ynke lidt sammen. Jeg har til dato ALDRIG været til Distortion. Aldrig! Det ligger ALTID lige op til en mega vigtig eksamen, som jeg ikke har råd til at slacke på. Jeg ser frem til den gang i fremtiden, hvor jeg skal til mit første Distortion. Held og lykke med eksamenerne! ❤

    • noerrebro maj 29, 2013 kl. 9:12 am

      Tak sødeste du… Fælles ynk er det bedste. Og en dag, når vi er blevet gamle, får vi måske lov til at opleve Distortion 😉
      Held og lykke til dig også ❤

  2. Charlotte juni 5, 2013 kl. 9:34 am

    Hehe, jeg har ikke glemt mit løfte om at kommentere, selvom det blev givet i en ordentlig brandert! Det var en god aften – Tak for hygge og dans 🙂

Skriv et svar

