noerrebro

fra alle hjørner

Farvel!

Kære alle Nørrebroelskere.

Jeg har besluttet mig for ikke at blogge mere, selv om Nørrebro stadig er elskelig og inspirerende. Nu skal jeg bruge energi og tid på andre ting, og hvis jeg savner bloggen for meget, så kommer jeg naturligvis tilbage!

Hej så længe

 

NØRREBRO ❤

8 responses to “Farvel!

  1. Mette juli 11, 2013 kl. 3:40 pm

    Hvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad?!?!?!? HVORFOR???

    • noerrebro juli 12, 2013 kl. 12:16 pm

      Fordiiiiiiii putte… Jeg bruger for meget tid på det 🙂 Og den tid skal jeg lige bruge på noget andet et stykke tid – måske får jeg lysten igen!

  2. Camilla LW juli 13, 2013 kl. 8:18 pm

    Øv, det er jeg vel nok ærgerlig over at høre… Deler din kæmpe glæde for Nørrebro og har nydt at få tips fra din blog. Men hver ting til sin tid!! Nyd det 🙂

    • noerrebro juli 14, 2013 kl. 6:31 pm

      Tak 🙂 Det varmer at høre, at du har fulgt bloggen, og at du er ligeså forelsket i smukke NB! Måske vender jeg tilbage – savner allerede bloggen en smule 😉

  3. Forelsket i København juli 15, 2013 kl. 2:32 pm

    Øv, det er vi to københavner-bloggere, der er rigtig kede af! Held og lykke fremover 🙂

    Anne & Louise

  4. Chasing Hygge juli 25, 2013 kl. 9:36 pm

    That’s sad, but I wish you good luck with all your other projects!!

Skriv et svar

