noerrebro

fra alle hjørner

Tilbage

Så er jeg endelig tilbage på Nørrebro, som stråler og virker som det bedste sted at befinde sig lige nu (og for altid egentlig)! Det har været en alt for vild tur til Berlin, og jeg har virkelig nydt hver dag: vandret gaderne flade, festet, drukket kaffe, set på streetart og udforsket små interessante gemmesteder. Sådan burde hver dag være herhjemme!

I dag har jeg holdt møde med min kommende roomie, Max (hurray). spist en Københavnerstang til ære for København, nydt den Nørrebro’ske sommerstemning og været på en minigåtur ned ad Blågårdsgade og Baggesensgade, hvor Max viste mig en lille oase – en køkkenhave med tomater, purløg, jordbær osv… Den må I se senere. Og så besøgte jeg min yndlingsgrønthandler, Delmon, på Blågårdsgade, hvor jeg fik en lille hvor-har-du-været??-tale.

P1230468 P1230469 P1230470 P1230471 P1230472 P1230474

GROB har jo skiftet farve (fra rød til lilla), og det pynter sådan på Nørrebrogade…!

P1190920

P1230475

Nu tager til IkkeNørrebro og spiser tapas!

Skriv et svar

